کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه جانبی هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه جانبی به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. جانبی در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.
شرایط بازگشت کالا
جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09384866273 و یا دایرکت اینستاگرام پیام ارسال نمایید.
در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب جانبی روی کالا باشد.
پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش جانبی، هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
کارشناسان خدمات پس از فروش جانبی، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط انصراف از خرید
در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.
برای کالاهای بهداشتی (ریش تراش،ماساژور،مسواک و ..) امکان انصراف از خرید وجود ندارد.